Kategorie: Poštovní služby: Porovnání verzí

Z Centrum Informatiky
Přejít na: navigace, hledání
Řádka 14: Řádka 14:
 
* [[Převod adresářů z Pegasus do GroupWise]]
 
* [[Převod adresářů z Pegasus do GroupWise]]
  
=== Pegasus Mail -  podpora na UJEP ukončena ===
+
=== Výběr pošty mimo lokální síť ===
 +
 
 +
* [[Konfigurace obecného SMTP/POP3 klienta|Konfigurace obecného SMTP/POP3 klienta]]
 +
* [[Využití webového rozhraní|Využití webového rozhraní]]
 +
* [[Nastavení přesměrování pošty|Nastavení přesměrování pošty]]
 +
 
 +
 
 +
== Pegasus Mail -  podpora na UJEP ukončena ==
  
 
* [[Nastavení Pegasus Mailu jako poštovního klienta pro webový prohlížeč|Nastavení Pegasus Mailu jako poštovního klienta pro webový prohlížeč]]
 
* [[Nastavení Pegasus Mailu jako poštovního klienta pro webový prohlížeč|Nastavení Pegasus Mailu jako poštovního klienta pro webový prohlížeč]]
Řádka 21: Řádka 28:
 
* [[Nastavení pravidel pro třídění pošty|Nastavení pravidel pro třídění pošty]]
 
* [[Nastavení pravidel pro třídění pošty|Nastavení pravidel pro třídění pošty]]
 
* [[Porovnání Pegasus Mail x Outlook Express|Porovnání Pegasus Mail x Outlook Express]]
 
* [[Porovnání Pegasus Mail x Outlook Express|Porovnání Pegasus Mail x Outlook Express]]
 
=== Výběr pošty mimo lokální síť ===
 
 
* [[Konfigurace obecného SMTP/POP3 klienta|Konfigurace obecného SMTP/POP3 klienta]]
 
* [[Využití webového rozhraní|Využití webového rozhraní]]
 
* [[Nastavení přesměrování pošty|Nastavení přesměrování pošty]]
 

Verze z 2. 10. 2008, 16:35

Elektronická pošta je základní službou poskytovanou v počítačové síti. Dokonce roku 2008 musí každý zaměstnanec univerzitní sítě přejít na poštovní systém GroupWise, systém umožňuje používání i jiného poštovního klienta např. Microsoft Outlook. Zaměstnaci FVTM se řídí pokyny správce IT na své fakultě.

Poštovní brána UJEP

GroupWise

Výběr pošty mimo lokální síť


Pegasus Mail - podpora na UJEP ukončena

Tato kategorie neobsahuje žádné stránky či soubory.